dayyys

heeeelllloooo!

heeela veckan har ja vart me cilla ska ja säga! d har vart ûûûnderbart! vi har vart barnvakt, vi har kollat på film, vi har sovit hos varandra, spelat basket, njutit av den lilla solen som tittade fram i tisdags och massvis me fleeer saker! :) matchen i tisdags blev inställd pågrund av pissvädret och då blev d ingen träning heller. menmen, beställde biljetterna till umeå i tisdags! jjjeeeess, snart drar vi cillapilla!
idag har ja vart me cilla och tränat. ni kan inte ana vad som hände när ja kom hem från träningen. ja bestämde mig för att öva lite ¨trix¨ på sk8boarden så ja öppnade dörren helt, sen sköt ja ut brädan för ja skulle sätta på mig skorna. när dom var på gick ja ut, trampade(hårt) på brädan så den skulle åka upp, men ist åkte dörren av! öh, vad hände nu då tänkte ja. men då visade d sig att brädan hade åkt under dörren, så när ja skulle trampa upp brädan så går all kraft till den sidan och då åker dörren av. smiiiiidiga figge! ungefär i en halvtimme försökte ja själv me att sätta tillbaks dörren men d gick inte alls så ja ringde madde och hon kom. men vi var för svaga. ^^ hehe, så då ringde vi markus men d gick inte heller. så då ringde ja pappa som sa att han skulle fixa d när han kom hem. så jag och madde satt och vaktade dörren tills pappa kom hem. just nu sitter dörren fast, ja ska gå och käka och sen drar ja hem till cilla. där ja, cilla & madde ska ha en liten pokerkväll. (y)
i miss mitt hår!

FN, pusshejs!

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0