fredag

heellooo!
idag vaknade jag vid 11. gjorde i ordning frukost, två varma mackor och en kopp grönt thé. muuums! :) satt mig framför tv;n och åt/drack upp d medans jag kollade på en fransk, super rolig film. sen kom syrran ner, hon sa åt mig att byta kanal men d ville inte jag, men jag gjorde d ändå.. trist, för den var super rolig. -en rotta som var en tandfeé- aja, började kolla på mtv ist. :)
vid 1 började vi göra en äppelkaka, linda hade sakt till pappa att vi skulle göra i ordning maten så vi tänkte göra lite efterrätt. linda började skala potatis medans jag satt vid datan. jag hörd ett skrik och linda kommer springades mot mig med ett blodigt finger. självklart har hon skärt sig och jag får fortsätta skala potatis. hon gick ut till stallet och mockade medans jag började duka och fortsatt me att skala potatis. sen kom linda in och skulle duscha och jag började me att koka potatis och steka snitsel. sen kom mamma och pappa in och vi började käka, riktigt gott faktiskt! :p sen blev d äppelpaj me marschansås, ännu goare! :D
nu sitter jag framför tv;n me mamma och kollar på lets dance, käkar ostbågar och dricker cola. självklart är morgan bäst! :p och tobbe som elisabeth dansar me har sjukt snygga armar, fast han är inte ett dugg snygg i ansiktet! ^^ 

sen blir d kolla på hjälp, datan och sova. :)

dagens skämt; en tjej har en stor finne på hakan och den gjorde otroligt ont, hennes syrra kom in och tjejen sa till hennes syrra; men herregud vad min finne gör ont! och syrran svarade: hota me norsken då!
av; linda näsbom, fast jag gjorde om den lite. ^^
pusshejs! (;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0