tisdag -sjukhuset-

heeejj!
idag vaknade jag upp hos cilla halv 8, skulle te sjukhuset. vi latade oss i sängen tills 8 sen blev d frukost, två mackor och ett glas multi. muuums! efter d drog vi i väg och hämtade nette, sen blev d av till uppsala. när vi kom fram så fick cilla självklart en rullstol att åka runt i heeela dagen, AVVIS! men jag fick ivfl hoppa runt på hennes kryckor. :D när vi hade åkt upp till avdelningen som vi skulle vara på visade en sjuksköterska runt oss, sen kom vi fram till ett rum me en massa sängar i och så hörde man henne säga; jaa, där är din säng.. vi blev skit chockade och såg ut som frågetecken allihopa. ^^ för d värkade som att hon skule skulle bo där, sjukt..

sen gick vi ner till röntgen, hon fick åka in i en super cool röntgenmaskin, som jag aldrig har gjort förr. ^^ sen gick vi upp till fiket och fikade en timme typ. :p efter d gick vi upp till väntrummet, där fick vi sitta och vänta i 2-3h.. inte kul men sköönt att slappa! (y) sen kom doktorn och sa att hon var tvungen att operera i morrn, stackarn! fast lite posetivt var att hon fick välja vilken färg hon skulle ha på gipset, svart och grön elr svart och blå blev d. :p när allt var klart fick vi åka hem och på vägen hem stannade vi vid sibylla och tog ett hamburgaremeal i var . :D gööött! :p

nu sitter jag här och vaktar ugnen, linda har slängt ihop en kladdkaka och vår ugn är cp så den stängs av ibland så hon frågade om jag kunde vakta ugnen medans kladdkakan var inne i den. jag sa ja, för då fick jag spendera 20 min me hennes datoa oxå. :D good business! sen blire käka kladdkaka, kolla på house och sova. lååång dag så d blir till att lägga sig tidigt. :p

LYCKA TILL I MORRN CILLA! <3

puss hejs (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sötnosen <3 Lite sent men bättre sent en aldrig!

2009-02-23 @ 19:50:07

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0