tidigt på måndag

hellooo!
middagen i dag blev pizza, gottgott! efter maten hamnade jag framför tv;n för d var gossip girl, yess! och chace crawfor är suuuper snygg ska jag säga dig! :D och direkt efter gossip girl blev d one tree hill! :D:D


nu har jag spenderat 3h framför datan me syrran, för vi har fixat min blogg. :p för alla er som tror att bilderna på mig där uppe är seriösa, ska jag bara säga att dom inte är d. linda och jag tyckte att jag skulle ha roliga å knäppa bilder, så vi tog d. ;p blev jue najs! x) tack världens bästa syster för du hjälpte mig me att fixa bloggen! :)

nu blire läsa ett kapitel i boken som jag köpte i ljungdalen, vit flicka svart filcka. sen blir d sova och drömma sött. :D
pusshejs (;


Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

JO!

2009-02-16 @ 11:52:59
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: EMILY

Chace Crawford är så snygg... dreggel

2009-02-17 @ 10:30:59
URL: http://ballerinaas.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0