söndag

tjaaa!

sov ut i morse, vaknade kvart över 12. skööönt!
gjorde i ordning en kopp grönt thé, medans spelade jag en trudelutt på gitarren. sen satt jag mig vid tv;n, drack grönt thé och käkade nobles. efter en stund kom mamma in och frågade om jag ville hänga me henne och linda te stan, först ville jag inte för jag skulle ha en slappdag. men sen ångrade jag mig och åkte me. tur d, hade en massa kul me linda. ^^ vi knäppte tuuuusen kort, käkade korv å godis, gick runt i affärer på gränby, skrattade och köpte färg. för jag och linda ska byta rum nu på lovet, så linda och jag ska passa på att färga lindas nya rum te mörkgrå. (y) sen köpte jag vääärdens snyggaste tröja på öb. ^^ billig å bra!

hej då degerboo!
   
         
                            
                                  hej då muppsala!


Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

åh tack tack, du ska nog få igen för bilderna- din buse!

2009-02-15 @ 21:06:06
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: felicia näsbom

haha, joo d tror ja nog! x)

2009-02-15 @ 21:26:06

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0