senare på onsdag

tjeeena!
träningen gick ju sådär. börjar me springning. när vi skulle köra intervaller kunde jag inte vara me pågrund av knät. så jag och urrel tog en egen runda. :) först sprang vi runt john g:s väg sen kollade vi om d var upplåst till hallen, men självklart var d inte d så vi tog en runda runt simonsväg me. :p sen när vi kom in blev vi indelade i tre lag, min grupp - corro s, jossan och becca k. :) två lag skulle köra fotboll mot varandra medans d tredje laget körde styrka och balans. gick inte så värst bra, sjuter som en kratta gör ja me!
när jag kom hem ringde jag och frågade hur d var me cilla, d var sådär. hon hade sjukt ont, men operationen hade gått bra. hon fick bara blått gips för dom hade inte svart eller grönt.. tänkte komma över en stund efter jag hade kört i genom knä-programet, ätit och tagit ett bad. men så blev d inte, för hon sov och ja sa te rosie att jag skulle komma över i morrn.
så ist för att åka till cilla har jag bara glott på tv;n, greys anatomy. d var bra, knäppa människor d finns på tv. ^^ jag ska säga dig att eric dane och justin chambers är två HUNKAR!! :D
      
          

nu ska jag ta och kolla vad d är på tv;n, om d är någe bra blir jag sittandes där ett tag sen blire sova.
puss hejs! (;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0