melodifestivalen

MIN ÅSIKT!
ville bara säga att jag inte tycker om melodifestivlen, för melodifestivalen reprensenterar väl schlager? eller har jag helt fel?! inte för att jag gillar schlager, tycker d är dåligare än dansband till och med. nu är d lixom opera, dansband, rapp och andra låtar. sen äre dåligt att dom har 1000 olika melodifestivaler bara i sverige, i olika städer.
d kan vara bra låtar ibland, men tycker d verkade bättre förr. bra mycket coolare låtar! ^^
tycker då att bara next 3 och star pilot var hyfsade bra, sen tyckte ja att d var nån sångerska -minns inte namnet- som hade super bra sångröst! :p

orkade inte kolla klart på dåliga-melodifestivalen så jag gick upp och satt mig vid eriks data, pappa satt vid våran så jag fick sitta vid eriks. så nu sitter jag här, dricker päroncider, käkar lite godis, lyssnar på bob marley och kollar runt lite på bdb. :) ska snart gå och lägga mig för jag är så trött, men först ska mamma hälla dropp i örat på mig.

pusshejs och godnatt! (;

Kommentarer
Postat av: CIlla

Nej dom ändrade det nu behöver det inte vara shlager me i melodifestivalen nu få det vara vad som hällst. Jag tycker inte häller om de.

2009-03-01 @ 13:18:55
Postat av: elin

sarah dawn finers röst är så jäkla bra!! låten var också ,den var cool :P och det var bättre förut när röstningen inte var så konstig!

2009-03-01 @ 19:53:34

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0