måndag

tjaaa!
dagen började me frukost, en macka och lite yoghurt, smaskens! :p sen började jag och linda att flytta omkring alla mina möbler till mitten så vi kunde börja måla lite. fast först spacklade vi sörruh. ;p
sen blev d till att byta om till träningen. vi började me teknink, gick jue inte så värst bra. sen blev d lite styrka. -ååh, jag är såååå svaaaag!!- efter d blev d ut och springa, självklart fick jag ont i knät och kunde inte springa mycke alls. =/ jävla cp knä!

har smsat me cilla under hela dagen, inte posetivt! hon har informerat mig om hur d gick me foten i dag, hon var på sjukhuset och kollade vad d var för fel på foten. och d var inte bra, hon är tvungen att gipsa eller operera för d hade gått av en bit på knölen på yttersidan... =/ eller någe sånt tror ja, kommer inte i håg så otroligt bra. stackars cilla.. :/

har precis kommit ut ur duschen och nu sitter jag här. ska snart gå och klä på mig för jag ska hem te cilla, sova där. :) fast vi ska upp tidigt för vi ska dra till sjukhuset och kolla om d blir operation eller gips för cilla. hoppas att d går bra för henne!

aja, puss hejs!

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0