lördag

heeeejsan!
idag vaknade jag vid halv 10, satt på  tv;n som vanligt dårå. ^^ sen smsade jag te cilla och sa att jag orkade vara idag för ja hade så otroligt ont i örat, sen var ja supertrött me. efter d gick jag och badade, varmt och skönt! :D sen skulle mamma hälla i dropp i örat på mig, fick ligga ner i 10 min så d inte skulle rinna ur, men d gör d ändå!
sen kollade jag på en super rolig film without a paddle, som snyggingen dax shepard är me i. :p

den  var superbra, rekomenderar den! :D

nu sitter jag här och har d ganska tråkigt. ska nog gå ner och käka snart, vet ej vad d blir te middag. efter d blire melodifestivalen om d är några bra me! :p annars ska jag nog spendera resten av dagen framför tv;n me ett glas päronsidercider och chips, sen blir d sova. :)

dagens skämt;

-Vad heter du lille vän?
- Tom.
- Är det efter pappa?
- Nej, efter hans plånbok.
pusshejs! (;

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0