fredag -stan-

tjaaa!
tänkte rabla upp lite snabbt vad jag gjorde i onsdags, igår och idag. :p
i onsdags vare först skola och sen träning. YEEEES! äntligen var vi på grus, fast planen sög för den var super isig och hal. ^^ menmen, skönt att vara på grus ist för inne hela tiden. :) kände inte av örat så himla mycket under träningen, men när jag kom hem fick jag däremot SUPER ONT! fick lägga mig på soffan och vila hela kvällen.
igår vare skola, engelska prov. kändes som d gick super bra faktiskt! :D efter d blev d konfa, kul tyckte då ja. längesen man såg d roliga gänget! :p sen åkte jag hem,sy började skära vindruvor och damsög lite eftersom mormor, morfar, farmor och farfar skulle komma över på födelsefest för syrran. först blev d smörgåstårta och sen blev d tårta och kakor. göttgött! :D och mätt d blev man som bara den! ^^
idag började dagen me tyskaprov, hade inte övat mycket alls eftersom jag har vart upptagen sen i tisdags och jag fick reda på att jag skulle ha tyskaprov i tisdags då.. aja, blev nöjd över att jag skrev på så mycket ändå, men d gick nog inte så bra.. sen efter d ringde mamma och sa att d inte fanns någon tid till sjukhuset så jag var tvungen att gå till akutmottagningen. var där vid 11.30 och fick gå in 14.00. doktorn sa att d var öroninfektion precis innanför hålet på örat och att jag skulle få dropp för d. hann precis me bussen, cilla, jag och elin j skulle åka in te stan och shoppa. :p allra först när vi kom in gick vi till apoteket och fixa dropp för örat dårå. sen gick vi runt i roliga affärer, blad annat gina, bikbok, new yorker och hm. käkade på max, där d inte finns schesterburgare för 10 kr ska jag meddela alla! vi drog te stationen för att kolla näre gick en buss, självklart hade den precis gått så vi fick ta tåget me elin ist. när vi kom te tierp bestämde vi oss för att gå till farmor och vänta på pappa. men sen ringde mamma och sa att vi skulle gå hem te mormor, så då vände vi och gick hem till mormor.
när ja kom hem käkade ja potatisgratäng och kött, muums! sen satt jag mig vid datan och nu sitter jag här och berättar om min dag.
senare ska jag nog kolla på tv;n och tare lugnt, vila örat som jag har extremt ont i nu.  sen blire nog sova en lång, skön sömn. blir då dock ingen träning för mig imorrn, faaaeeen! jag som verkligen ville träna imorrn! ist blire nog fixa på rummet, tare lugnt och vara me cilla. :)

hade ingen bild på cilla, så blev på en fin fjäril ist, som ska föreställa cilla. ^^

dagens inköp; två super snygga tröjor från gina och två par fotbollsstrumer från stadium, dock förstora för d fanns inga mindre så d blev 43-45. ^^ svarta och vita. :)

dagens skämt; göran persson och fredrik reinfeldt skulle åka på semester men störtar me planet på en ödeö, bara göran och fredrik överlever. dom gick runt på ön för att kolla om d fanns några fler på ön, d gjorde d minnsan, kannibaler. hövdingen av kannibalerna gick fram till göran och fredrik och sa; om ni hämtar 100 nötter, vilka nötter som hällst och utför uppgiften vi ger er så äter vi inte upp er. göran och fredrik gick me på d och knallade in i skogen för att hämta 100 nötter. göran kom tillbaks me 100 cashewnötter och hövdingen sa; trycker du in alla i röven äter vi inte upp dig. göran började trycka in nötterna, 1,2,3 och så vidare. när han var på 99 utbrast han i skratt och alla nötter bara sprutade ut! hövdingen frågade förvånat; men vad gör du?! du var ju på 99! då svarade göran; jadu, jag kan ju alltid trycka in alla nötter igen, men där kommer fredrik me 100 kocosnötter!
pusshejs!(;

Kommentarer
Postat av: malin

krya på dej figges öra.

mindre än två veckor kvar nu! jää.

2009-02-28 @ 16:24:45
URL: http://malinnasbom.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0