fjällen

tjohooo!

sitter här och tjockar i mig olika sorters choklad och har precis kollat klart på melodifestivalen och självklart var h.e.a.t bääst!!

har fruktansvärt tråkigt så tänkte berätta lite om min resa te ljungdalen. åkte dit me cilla, billy, michal, rosie, challe, niklas, smulan, tomas, maria, jonas, angelica, filip, felicia och elias. jag har åkt en massa snowblades, lite snowboard och skoter. när vi åkte skoter åkte jag, cilla och michal på en släde som var sjukt kall, blöt och sten hård. min röv värkte, kliade, var illröd och iskall, eftersom vi hade åkt i en massa gupp. självklart kliade jag tillbaks, tror du inte att min rumpa blir ännu rödare och får en stor böld som kliar ännu värre mitt på rumpan?! jag gick ut på ballkongen, drog ner byxorna och långkallefjongerna för jag tänkte värma min rumpa. men ist för att den blir varm så får hela ljungdalen se den. ^^

sen i tisdags tänkte jag och cilla åka lite blades först och sen snowboard. vi bestämde oss för att åka ett till åk me bladsen och sen bräda, när vi kom upp på toppen drog cilla ner för en backe och vi andra ser en massa snö flyga omkring henne och sen hör vi skrik. niklas drog ner och vi andra kom efter, han frågade vad d var och cilla sa att hon hade skit ont i foten och kunde inte stå på den. niklas spände upp pjäksan och åkte ner efter en skoter som han och jonas kom upp på inom 5 min. dom slängde upp cilla på skotern och niklas åkte ner me henne. jag tog hennes stavar och jonas tog hennes blades sen åkte vi ner och kollade hur d var me henne. d var inte bra, men d var inte skit dåligt. tur i oturen! blev inge snowboard och cilla åkte inte skider på hela veckan. men vi hade d sjukt kul ändå och längtar redan tillbaks!! :D


tänkte kolla lite på tv;n en stund nu och äta upp mitt godis, sen blire nog sängen. :)
puss hejs. (;

Kommentarer
Postat av: karoline Bark

heat var dååliga ! haha tack (;

2009-02-16 @ 15:59:09
URL: http://barkkaroline.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0