fettisdag -heela helgen-

tjaaabaaa!
allra först ska jag säga att syrran fyller 18 år idag, GRATTIS te henne! :D
tänkte brätta lite om vad jag har gjort på helgen eftersom jag inte skrivit någe på hela helgen. ^^
menmen, i lördags blev d som ja hade planerat, rob & big, fixa på rummet, mat och melodifestivalen. tyckte då att inte melodifestivalen var någe bra alls! eller jo, låt nr 2 -i got u- var suuper bra, sen tror jag EMD´s låt var en bra låt för *utlandet*. :p
i söndags gick ja upp kl 6, skulle hänga me linda och mamma när linda skulle tävla me corona. själv skulle jag vara fotograf och filmare! :p för lindas del gick d super bra! första var felfri och andra vägrade corona hoppa på ett hinder men annars gick d jätte bra, tycker då ja! :D
igår var d första skoldagen på 3 veckor då. sköönt me lite extra ledigt! :D gick bra. sen kom jag hem, åt lite lunch, en macka och thé. :) sen blev d träning, först började vi me styrka sen blev d ut och springa. gick faktiskt ganska bra, för knät då. gick bra på uppvärmningen, gick bra att jogga upp för baken vid skolan. men när d blev intervaller gick d inte så himla bra. kunde springa två varv sen gick d inte. så jag och linnea joggade lungt runt ist. :p sen blev d nerjoggning, gick ganska bra. ja och nea joggade lite efter dom andra. men annars tycker jag d gick bra. sen kom jag hem, käkade, körde igenom knäprogramet och sen tog jag ett långt bad. efter en stund kände jag att jag fick lock för örat, fyfan va ont jag fick! har bara blivit värre och värre. tror nog d kan vara öroninflamation fast mamma trodde d bara var en vaxpropp så jag ska gå till skolsköterskan och kolla i morrn. aja, tillbaks till i går. ^^ efter badet tog jag en macka och en kopp thé, satt mig vid tv;n och kollade på wresling. haha, trodde inte d var så kul att kolla på. efter d blev d a shot at lov with tila tequila, d är faktiskt ganska najs d! :p sen blev d sova.
idag gick ja te skolan, fick reda på att jag ska ha tyskaprov på fredag, engelskaprov i morrn, kanske matteprov i morrn, soprov typ på fredag sen har madde sakt at vi ska ha kemiprov på torsdag och cilla har sakt att vi ska ha biologiprov på imorrn. men så äre när man har vart borta från 3 veckor OCH gå på spår 3! ^^ menmen, slutade ivfall kl 11.20 gick och käkade sen gick ja och madde te parfymdroppen, köpte parfym och hudkräm te linda. :p där mötte vi camilla, kul för henne har jag inte träffat sen nyårsafton. åkte hem, tog en kopp thé och kollade på tv;n. efter en stund kom linda hem och hon blev nöjd över presenten. :D bra! vid 6 kom mamma och pappa hem, vi käkade korv me bröd och sen blev d semla! muuums! :p sen drog mamma och linda te tirk för ridning, pappa drog te tierp för att spela bridge och erik drog in te månkarbo för att spela innebandy. så nu sitter jag här själv och kollar på den rätte för rosing och tycker att hugo är suuuper snygg! :D och han kommer fanken vinna! :p

lääängtar som fasen efter malin gör ja me! :D

huhue, gammal bild. :D


dagen skämt;
- Ska vi ta en flaska vitt vin till maten?
- Nej tack, jag ska köra bil hem.
- Då tar vi en flaska rött istället, för det syns inte i blodprovet.

aja, ska plugga på proven nu, sen kolla på a shot at lov with tila tequila och sen blire sova. :D
pusshejs! (;

Kommentarer
Postat av: malin

asså figge! den där bilden är ju som..........



hehe.... as ful

2009-02-25 @ 20:14:16
URL: http://malinnasbom.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0