LUCIAIMORRN

tjoope!

idaag var ja duktig och försov mig lite, men tajmat som d var så hade ja packat hockey-grejorna tills idrotten & lagt fram käderna som ja skulle ha på mig(som ja fick många fina komentarer för) redan igår kväll. pfhuu, skönt men ja fick ändå slänga på mig kläderna, ta munskölj(hann inte borsta gaddarna) och spriga ut till bussen, men d hade ja inte behövt, för så dum som ja är så har ja ställt min mobilklocka cirka 4 minutas senare än den vanliga klockan(som ja glömt, pågrund av stressen) så egentligen hade ja inte behövt stressa som en kossa.
aja, d var hockey träning idag och första gången ja övade på att stå & d gick faktiskt ganska bra, fast inte för käna & händerna, men d får ja ta! efter skolan drog ja hem till mormor & morfar för att invänta utvecklingssamtalet som var 17.30, som oxå gick väldigt bra. :)

nu ska ja bajka hem till madde för att hämta lucia-linnet som ja ska ha imorrn på lucian som pågår hela morgonen & sen på eftermiddagen ska vi ha sista hockey träningen innan turneringen. efter ja vart hemma hos madde en stund ska ja hem, göra en kopp varm choklad med kanel i & läsa lite innan ja går och lägger mig. :)
felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0