DAGENFÖREDOPPARDAGEN

yeaah, imorrn äre julafton, coolt.
idag vaknade ja alldeles för sent, 13.03, sen gick ja upp och käkade frukost me linda, mamma, erik, lissan & dennis, trevligt me lite folk så där på morgonen. sen gick ja upp och städade mitt rum & slog in alla julklappar, som var tidigt köpta.
köttbullar & potatis var middagen idag & efter käket gick ja och satt mig vid dumburken & sitter fortfarande här.
snart ska ja gå ner för att klä granen & pynta huset me tomtar.
i morgon åker vi hem till farmor vid 11 tiden och äter julmat & umgås me den trevliga släkten på pappas sida. vid mitten av kalle anka åker vi hem för att fira in julafton me mormor, morfar & örjan.
julmat, paketutdelning & paketöppning är väl dagen i morrn mest bestämd av.


god jul på er alla, felicia näsbom. (:

Kommentarer
Postat av: CeciliaCharlie

God Jul på dej me! <3

2009-12-23 @ 20:36:24
URL: http://ceciliacharlie.devote.se
Postat av: mm

när jag tänker efter så är vi sjukt lika ibland,

kunde varit jag på bilden ju!



kram & goojuul /mal

2009-12-25 @ 21:13:32
Postat av: mm

när jag tänker efter så är vi sjukt lika ibland,

kunde varit jag på bilden ju!



kram & goojuul /mal

2009-12-25 @ 21:13:41
Postat av: felicia

hah, tyckeruu?

en apgammal bild & ja hade så tråkigt att ja laddade upp den.. ^^



kraaam & go jul påre du me malin! :)

2009-12-28 @ 00:01:03
URL: http://duggmask.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0