söndagen

heeeellllooo!

idag vaknade ja i pappas säng, sover där medans han är i new york. gick upp, tog en hårdmacka eftersom vi inte har någe bröd hemma i dag heller.. aja, satt mig vid tv;n en stund sen hör ja en bekantröst ropa. gick dit, då visade d sig vara monica & lilla lovisa. vi gick ut för att kolla efter mamma som vi hittade efter en stund. vi åkte till affären för ja skulle ha i mig något innan matchen, blev korv & bröd. sen åkte ja till matchen som inte gick någe vidare för mig idag, men laget var toppen! vi vann me 6-0. :) när ja kom hem satt ja mig vid tv;n som vanligt.. sen kom mamma hem me en pizza till mig & erik eftersom syrran & mamma käkade hemma hos morfar & mormor. efter ja hade käkat upp den satt ja mig här och d gör ja fortfarande. ska nog gå ner och kolla lite på tv och sen lägga mig.
gör vad som hellst för tröjan! [nästan]

goodnatten,
pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej! figge ha kvar förra heaadern!

2009-04-28 @ 16:17:09
Postat av: figgee näsbom

nejee, bilden var ju skit ful, såg ut som ja var drogad! :o

2009-05-05 @ 14:26:28
URL: http://duggmask.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0